آگهی رایگان

ساخت وبلاگ

 

هتل پارسيان استقلال که همواره به ميزباني از هيات هاي ويژه سياسي، اقتصادي، بازرگاني وتجاري داخلي وخارجي، برگزاري همايش ها و کنفرانس هاي ملي و بين المللي، ارائه خدمات به کروه هاي پروازي خطوط بين المللي و همچنين ميزباني از خيل عظيم گردشگران داخلي و خارجي به خود مي بالد، بطور مداوم با تقويت نقاط مثبت رسالت خدمت رساني خود به ميهمانان محترم، از همه امکانات و ظرفيت خود براي افزايش ارتقاء کيفيت خدمات و در نتيجه جلب حداکثري هتل استقلال زاهدان رضايت مندي مشتريان بهره مي گيرد تا بيش از گذشته نامي نيک در عرصه خدمات رساني از خود برجاي گذارد. همجواري با زيباترين خيابان تهران-خيابان وليعصر (عج)-که پياده روي در آن از جمله جاذبه هاي گردشگري پايتخت ايران به شمار مي آيد، فاصله کمتر از 5 دقيقه با نمايشگاه بين المللي تهران، سالن اجلاس سران و سازمان صدا و سيماي جمهوري اسلامي ايران، دسترسي آسان به مراکز متعدد تاريخي، ديدني، درماني و آموزش عالي تهران بزرگ، فاصله ده دقيقه اي با مرتفع ترين و طولاني ترين تله کابين دنيا- تله کابين توچال - مجموعه فرهنگي سعدآباد و پارک زيباي ملت، فاصله 50 ، 20 و 25 دقيقه اي به ترتيب با فرودگاه بين المللي امام خميني(ره)، فرودگاه مهرآباد و ايستگاه راه آهن از ديگر امتيازات ويژه هتل 5 ستاره پارسيان استقلال است که ميهمانان هتل استقلال اين هتل مجلل مي توانند ضمن اقامتي دلنشين در آن، بدون دغدغه به اهداف خود از سفر به پايتخت ايران دست يابند. براي آشنايي بيشتر با بزرگترين هتل کشور هر يک از بخشهاي اين مجموعه اقامتي و پذيرايي را بطور اجمال معرفي مي کنيم.

 

آگهی رایگان...
ما را در سایت آگهی رایگان دنبال می کنید

برچسب : هتل استقلال تهران,هتل استقلال,هتل, نویسنده : آگهی رایگان jarchiagah بازدید : 79 تاريخ : جمعه 20 مهر 1397 ساعت: 10:45

دانستن مواردی مثل نوع اتاق، نوع تخت، ساعت کار واحد رزرواسیون، وظایف فرات آفیس در هتل، نحوه قیمت گذاری هتل ها و .... به ما کمک میکند تا در لحظه ورود به هتل از انتخاب خود پشیمان نشده و سفر را با لذت بیشتری ادامه دهیم. برای شروع انتخاب و رزرو هتل مهم ترین موضع شناسایی نیاز های ما و هدف از سفر برای ما می باشد. برای مثال آیا برای من مهم است که، اتاق بی سر و صدا باشد، دوش آب گرم داشته باشد، فاصله هتل تا فرودگاه، ترمینال اتوبوس، ایستگاه راه آهن، مکان های دینی شهر نزدیک باشد یا اگر سفر من کاری است آیا هتل فضای مناسب برای برگزاری جلسه را دارد و یا نزدیک به محلی هست که قصد رفت و آمد به آن رادارم. این اطلاعات را می توانیم از طریق سایت رزرواسیون آریا که ارایه دهنده خدمات رزرو آنلاین هتل های سراسر ایران می باشد بدست آوریم. می توانید مواردی که برای شما مهم می باشد را از طریق سایت رزرواسیون اریا بررسی کنید، چون ممکن است رفت و آمد از طریق پله برای شما سخت باشد و هتلی که رزرو کرده اید آسانسور نداشته باشد آن وقت با دردسر مواجه خواهید شد، یا اگر در اتاق ها سرویس ایرانی وجود نداشته باشد !

در رزرو هتل همچنین باید مسائلی دیگری نیز توجه کنید مثلا اگر قصد سفر زیارتی به مشهد و رزرو هتل مشهد را دارید و هر روز می خواهد به حرم امام رضا (ع) برای زیارت بروید دقت کنید که هتل در نزدیکی حرم باشد و یا سرویس رایگان برای رفت آمد به حرم در هتل وجود داشته باشد و یا هتل در نزدیکی خود ایستگاه مترو داشته باشد، همین موارد در مورد شهر های ساحلی نیز وجود دارد، اگر قصد سفر به کیش را دارید و میخواهد از ساحل دریا لذت ببرید از میان هتل کیش هتلی را رزرو هتل کنید که دارای ساحل بوده تا در رفت آمد دچار مشکل نشوید و همین طور در مورد سفر های کاری اگر قصد سفر کاری به شهر مانند تهران را دارید و قرار است در صبح روز دوم سفر خود جلسه کاری در محل شرکتی در شمال تهران برگزار کنید با توجه به ترافیک شهر تهران حتما هتلی در همان محدوده مثل هتل استقلال تهران را برای رزرو انتخاب کنید.

آگهی رایگان...
ما را در سایت آگهی رایگان دنبال می کنید

برچسب : رزرو هتل,رزرواسیون آریا,هتل, نویسنده : آگهی رایگان jarchiagah بازدید : 85 تاريخ : جمعه 20 مهر 1397 ساعت: 10:45

 

زمانی که یک آگهی را در رسانه هایی چون تلویزیون، رادیو، بیلبورد، اینترنت، ایمیل، روزنامه ها، مجلات، یا تلفن همراه می بینید یا گوش می دهید قطعا باید متوجه شوید مدیر تبلیغاتی سهم بزرگی در ایفای این برنامه ها داشته است. وظیفه مدیر تبلیغات در انواع رسانه ها اداره تبلیغات، زمان بندی آن ها، و ... است. شرح شغل مدیر رسانه با اعضای تیم خود سرویس های خلاقه نه ای را ارائه می دهد این مدیر با کمک تیم به آگهی رایگان شناسایی آگهی رایگان جمعیت مناطق مختلف جهت ارائه تبلیغات می پردازد تا کمپین های تبلیغاتی را در مکان های گوناگون شهر برپا سازند. با استفاده از تحقیقات بازار، تجزیه و تحلیل، ساختار قیمت گذاری و ملاحظات مشتری تصمیماتی می گیرند و در نهایت به آن ها متعهد آگهی رایگان می شوند. محدوده حقوق مدیران رسانه ها در نیویورک به طور متوسط از ۱۵۸ دلار تا ۷۲۶ دلار است پاداش سالیانه این مدیران ۱۲۰ تا ۹۲۸ دلار می باشد حرفه ای ترین مدیران ۲۰۳ تا ۵۴۰ دلار حقوق دریافت می نمایند.مهارت های ویژه مدیران رسانه های تبلیغاتی  توانایی برنامه ریزی عالی، به ویژه در پخش تبلیغات، چاپ، تبلیغات در فضای باز، تبلیغات آنلاین و رادیو آگاهی مداوم از اخبار آگهی رایگان و تکنیک های تبلیغاتی رسانه های اجتماعی مهارت های مذاکره عالی برای قیمت گذاری و دسترسی به مخاطبان خود مقاوم بودن در برابر فشارهای کاری و تاثیر روی مشتریان  قادر به تجزیه و تحلیل داده های تحقیقاتی هستند و بهترین موقعیت ها را برای نیاز مشتری تعیین می کنند.  به راحتی با طیف گسترده ای از افراد، فروشندگان و مشتریان برخورد می کنند. دیر رسانه تبلیغاتی باید حداقل در رشته های زیر سررشته داشته باشد؛ تبلیغات، ارتباطات، روزنامه نگاری، مدیریت کسب و کار، حسابداری مالی و اقتصاد. مدیر رسانه ها حداقل ۵ تا ۱۰ سال تجربه کاری همراه با تحقیقات رسانه ها را داشته باشد.همان طور که اکثر مشاغل در کار خود آگهی رایگان به تبلیغات نیاز دارند پس یک مدیر رسانه باید در صورت بروز هر رویدادی آمادگی خود را اعلام کند. تغییر بازار نیز یکی از مشکلاتی ست که مدیر رسانه باید برای مبارزه با آن از آگهی رایگان خود واکنش نشان دهد تا باعث شکست تبلیغات شرکت ها نشود. مدیر رسانه تبلیغات باید در طول ماه با افرادی که کار فروش رسانه را انجام می دهند ملاقات داشته باشد. مشکلات و استراتژی های کارآمد را در جلسات کسب و کار بررسی کند. به پیگیری مشکلات مشتریان بالقوه بپردازد. با مشتریان درباره پروژه ها تماس داشته باشد.

آگهی رایگان...
ما را در سایت آگهی رایگان دنبال می کنید

برچسب : آگهی رایگان,آگهی,مدیر تبلیغاتی, نویسنده : آگهی رایگان jarchiagah بازدید : 73 تاريخ : جمعه 20 مهر 1397 ساعت: 10:45

 

جنگل پردیسان قائم کرمان در کوه‌های صاحب الزمان این شهر قرار دارد. درختان جنگل تماما دست‌کاشت بوده و از این نظر در ایران عنوان بزرگترین جنگل ساخته انسان را دارد. این جنگل مکانی برای تفریح و سرگرمی در طبیعت با دوستان و خانواده‌ است.  هتل کرمانیا کرمان کوه‌های این بخش همواه پذیرای علاقه‌مندان به ورزش کوهنوردی هستند. بر بلندای این جنگل که بام کرمان است، می‌توانید چشم‌اندازی زیبا از شهر کرمان را ببینید.قلعه دختر یا آتشکده آناهیتا (ناهید) که به قلعه کهنه نیز مشهور است، بر فراز تپه‌های مرتفع شرقی شهر کرمان قرار دارد و از دوران پیش از ورود اسلام به ایران به یادگار مانده‌است. مصالح بکار رفته در این قلعه تنها خشت خام و گل رس است. بقایای قلعه دختر دورنمای گذشته دراز این شهر و نام آن (آتشکده آناهیتا) یادآور پرستش آناهیتای باستانی، ایزدبانوی آب و باروری است.این قلعه هتل کرمانیا کرمان بنا به گمانه زنی های مورخان ۲۲۰ سال پیس از میلاد مسیح ساخته شده است و شهری آباد و مرکز ولایت کرمان با نام گواشیر و یا کارمانیا بوده است و حداقل زمان اردشیر بابکان را درک کرده است.

 

آگهی رایگان...
ما را در سایت آگهی رایگان دنبال می کنید

برچسب : هتل کرمانیا کرمان,کرمان, نویسنده : آگهی رایگان jarchiagah بازدید : 63 تاريخ : جمعه 20 مهر 1397 ساعت: 10:44

 

هتل کوروش چالوس به عنوان بزرگ ترین هتل سه ستاره کشور از لحاظ وسعت می باشد که در منطقه سرسبز و توریستی شمال ایران واقع گردیده است ، این هتل در سال 1354 و توسط آقای حسن انصاری پایه گذاری گردیده است.  مدیریت هتل کوروش چالوس با تکیه و تایید بر این موضوع که  همواره یکی از فاکتورهای اصلی در سفر،  انتخاب محلی مناسب برای اقامت میباشد و ضمن احترام به حقوق میهمانان ، امنیت، آسایش و امکانات رفاهی فراوانی را برای شما عزیزان در بطن خود به ارمغان آورده و با توجه به اصالت کهن ایران اسلامی درامر میهمان نوازی، توانسته است به خوبی در رسیدن به این مهم گام برداشته و رضایت خاطرمیهمانان خود را در طول مدت اقامت آنان در شهر توریستی و ساحلی چالوس جلب نماید . به جهت داشتن فضایی مطلوب، باکیفیت و ضمن رعایت استانداردهای روز در قسمت های مختلف، عنوانی قابل قبول را در بین هتلهای مطرح شمال ایران اسلامی به خود اختصاص داده است.این هتل با مساحتی بالغ بر 30000  متر مربع و در دو فاز  احداث گردیده است و شامل بخش هایی مختلف از جمله آلاچیق های سنتی  در مجاورت استخر روباز ، امکانات ورزشی از قبیل سالن بیلیارد ، استخر سرپوشیده ، سونا و جکوزی ، سالن ماساژ و SPA ، فست فود ، رستوران ایرانی و فرنگی ، کافی شاپ فضای باز و کافی شاپ سرپوشیده ، فروشگاه لباس و شکلات ، عابر بانک و  همچنین دارا بودن بالغ بر 80 واحد اقامتی در تیپ های سوئیت، ، دبل و سینگل همواره پذیرای شما میهمانان محترم بمنظور فراهم آوردن ساعاتی هتل کوروش چالوس خوش و اقامتی دلپذیر می باشد . وجود رستوران و کافی شاپ های متنوع، با معماری چشم نواز و بهره مندی از فضا هایی لوکس و مجلل همراه با منوهای مختلف ایرانی ، دریایی و برای انواع سلیقه ها و ذائقه های مختلف، احترامی دیگر هتل کوروش چالوس به انتخاب میهمانان عزیز خود میباشد.سالن های مراسمات این هتل با دکوراسیونی بی نظیر و کادری مجرب همواره آماده بوجود آوردن  لحظاتی شاد و دلنشین جهت میهمانان و مدعوین گرامی می باشد. 

 

آگهی رایگان...
ما را در سایت آگهی رایگان دنبال می کنید

برچسب : هتل کوروش چالوس,کوروش,چالوس, نویسنده : آگهی رایگان jarchiagah بازدید : 69 تاريخ : جمعه 20 مهر 1397 ساعت: 10:44

 

 شهر مشهد مجموعه ای است هتل مشهد از تقابل ها. شهری بزرگ با مركزی جمع و جور و دوست داشتنی. شهری مدرن،دارای فن آوری بالابهمراه پیشینه ای پرافتخارو میراث معماری پرجاذبه به خصوص عجایب معماری موجود در مجموعه حرم مطهر .. یك هتل مشهد پایتخت معماری سنتی اسلامی كه الگو می باشد وهنوز در اطراف و اكناف آن آثاری از بازارچه هتل مشهد های سنتی به چشم می خورد. در مجموع باید گفت مشهد برای هر كسی دارای چاذبه ای می باشد. شهر مشهد در 36.41 درجه عرض جغرافیایی و 52.39 درجه رزرو هتل مشهد طول جغرافیایی شرقی º در شمال شرقی ایران واقع بوده مكانهای بسیاری جهت بازدید دارد كه براحتی قابل رزرو هتل مشهد دسترسی می باشند . تنها با یك سواری هتل های مشهد كوتاه بوسیله هتل مشهد سواری یا اتوبوس قادرید خودرا جهت زیارت به مجموعا حرم مطهر برسانید و یا آنكه برای گردش به سراغ امكنه ها و تفرجگاه هایی از قبیل كوهسنگی رزرو هتل مشهد ، پارك ملت (پارك بزرگ ملی) طرقبه،جاغرق، توس (مجموعه آرامگاه فردوسی) بروید. علاوه بر اینها، یك مسافرت 90 دقیقه ای از دانشگاه شما را به نیشابور رهنمون هتل مشهد می شود, شهری با ریشه های فرهنگی ژرف و پایتخت خراسان در ازمنه دور. كوههای بینالود نیز در اثر آن قابل دسترسی می باشند. رشد رزرو هتل مشهد جمعیت و علاقه مردم این خطه به تحصیل مدارج علمی عالیه منجر به ایجاد و توسعه مراكز علمی موازی دیگری رزرو هتل مشهد شد كه از جمله آنها می توان اشاره داشت به دانشگاه آزاد اسلامی مشهد، دانشگاه پیام نور، دانشگاه علوم اسلامی رزرو هتل مشهد رضوی، مراكز تربیت معلم و هنرستانهای فنی مشهد.

 

آگهی رایگان...
ما را در سایت آگهی رایگان دنبال می کنید

برچسب : هتل های مشهد,هتل مشهد,رزرو هتل مشهد,مشهد,رزرو, نویسنده : آگهی رایگان jarchiagah بازدید : 54 تاريخ : جمعه 20 مهر 1397 ساعت: 10:44

 

هتل قصر الماس مشهد ( هتل بین المللی قصر ) با فاصله ای کمتر از 800 متر از حرم مطهر حضرت رضا در مرکز شهر مقدس مشهد دارای 219 اتاق هتل درویشی مجهز است که تعدادی از آنها سوئیت، آپارتمان، کانکت در زیباترین خیابان شهر قرار گرفته است. امکانات رفاهی از قبیل تورهای سیاحتی درون شهری و برون شهری، پزشک مقیم، تاکسی سرویس شبانه روزی، پیشرفته ترین سیستم های صوت و تصویری، سیستم IPTV،آرشیوی از موسیقی های محبوب، آرشیوی از فیلم های سینمایی، امکان سفارش از رستوران هتل بین المللی قصر مشهد و کافی شاپ، تلویزیون، هتل بین المللی قصر مشهد صندوق امانات دیجیتال، خیاط خانه، ولکام درینگ، صرافی ، پارکینگ و کارواش شبانه روزی، سالن بیلیارد و اسنوکر، سالن بازی های رایانه ای، سالن ماساژ آقایان و بانوان، کیلینیک پوست، فروشگاه های اختصاصی، گریم کودکان، عکاسی، کتابخانه، تورهای آبی( سرزمین موج های آبی، پارک ساحلی آفتاب، مجموعه فرهنگی و ورزشی ارمغان)،قنادی و ... آماده پذیرایی از میهمانان گرامی می باشد

 

آگهی رایگان...
ما را در سایت آگهی رایگان دنبال می کنید

برچسب : هتل بین المللی قصر مشهد,مشهد, نویسنده : آگهی رایگان jarchiagah بازدید : 45 تاريخ : جمعه 20 مهر 1397 ساعت: 10:44

 

هتل چهار ستاره‌ جواد مشهد با چشم‌اندازی زیبا از بارگاه ملکوتی حضرت امام رضا(علیه السلام) واقع درخیابان امام رضا در سال ۱۳۹۱ افتتاح گردید. به عنوان نزديكترين هتل چهار ستاره تاپ به حرم امام رضا (ع)، میزبانی زائران حرم رضوی را برای خود افتخاری می داند و همواره هتل جواد مشهد تلاش دارد با بهترین خدمات و امکانات پذیرای مسافران شهر مشهد باشد. هتل جواد مشهد به عنوان نزديكترين هتل چهار ستاره تاپ به حرم امام رضا (ع)، میزبانی هتل اطلس مشهد زائران حرم رضوی را برای خود افتخاری می داند و همواره تلاش دارد با بهترین خدمات و امکانات پذیرای مسافران شهر مشهد باشد.

 

آگهی رایگان...
ما را در سایت آگهی رایگان دنبال می کنید

برچسب : هتل جواد مشهد,مشهد, نویسنده : آگهی رایگان jarchiagah بازدید : 56 تاريخ : جمعه 20 مهر 1397 ساعت: 10:43

 

توسعه روز‌افزون دنیای فناوری اطلاعات و ارتباطات، اصلی‌ترین عامل بروز تغییرات پنل اس ام اس جامعه اطلاعات و ارتباطات است که می­توان به یکی پنل پیامک از این موارد از جمله تغییرات در روند بازاریابی پنل اس ام اس اشاره کرد. در حال حاضر ابزارهای تبلیغاتی فراوانی مانند تلویزیون ، رادیو ، وب سایت ، مجلات ، گوگل و … جهت بازاریابی وجود دارد که در چند سال اخیر پیامک نیز پنل پیامک به جمع آن­ها افزوده شده است. بازاریابی پنل اس ام اس با پیامک از رسانه­ های پیشین خود شخصی تر و خصوصی­تر است . زیرا بسیاری از مصرف کنندگان ، وسایل بی سیم خود را هر کجا که میروند با خود می­برند و به­ تناوب پنل پیامک از آن استفاده می­کنند و در حال  پنل اس ام اس حاضر یکی از ارزان­ترین و هدفمندترین ابزارهای تبلیغاتی است. پنل پیامک در بازاریابی پیامکی از مشاهده­ ی صد در صدی پیامک توسط مخاطبین خود اطمینان دارید، به پنل پیامک عبارت دیگر با کمترین هزینه پنل اس ام اس ممکن بیشترین مشاهده کننده تبلیغات را خواهید داشت که در مقایسه با دیگر ابزارهای تبلیغاتی کم نظیر و پنل اس ام اس فوق العاده است .

 

آگهی رایگان...
ما را در سایت آگهی رایگان دنبال می کنید

برچسب : پنل پیامک,پنل اس ام اس,پیامک,اس ام اس, نویسنده : آگهی رایگان jarchiagah بازدید : 79 تاريخ : جمعه 20 مهر 1397 ساعت: 10:43

 

هتل مینو قزوین در دی ماه سال 1396 فعالیت خود را آغاز کرد. این هتل دارای 20 واحد اقامتی است. از لحاظ موقعیت مکانی هتل مینو در ورودی شهر و در نزدیکی ترمینال مسافربری شهید بهشتی واقع است که موجب دسترسی آسان مهمانان به ترمینال و شهرک های صنعتی قزوین می شود. همچنین با طی کردن مسافت 1.5 کیلومتر از هتل، دسترسی به بیمارستان فوق تخصصی پاستور و مکانهای دیدنی و تاریخی نیز امکان پذیر است که از مزایای اقامت در هتل دو ستاره مینو قزوین به شمار می آید.هتل مینو قزوین یکی از نوسازترین هتل‌های قزوین به حساب می‌آید. این هتل در سال 1396 شروع به کار کرده و در دو طبقه 20 واحد اقامتی و اتاق‌های دو و سه تخته دارد که ویژگی مشترک همه‌شان داشتن هتل مینو قزوین توالت ایرانی و فرنگی، حمام، یخچال و تلویزیون و اینترنت رایگان در اتاق و سرو صبحانه است. هتل مینو قزوین در در ورودی شهر و نزدیکی ترمینال واقع شده و  نزدیکی‌اش به جاهای دیدنی نیز خوب است اگرچه سرویس مرکز شهر این هتل نیز کار را برایتان راحت خواهد کرد. ناگفته نماند که هتل مینو دارای اتاق عروس و داماد نیز هست.

هتل پنج ستاره بین المللی کیش از بزرگترین مجموعه هتل پنج ستاره حال حاضر جزیره کیش در زیباترین و بهترین منطقه اقلیمی کشور، در زمینی به مساحت 16000 متر مربع در 14 طبقه در بهار 96 فعالیت خود را آغاز نموده است. در حال حاضر در فاز اولیه با 100 باب اتاق شامل انواع اتا های سینگل، کانکت، تریپل، سوییت بوده و با اشراف به دید کامل دریا و غروب دل انگیز خورشید به بهره برداری رسیده و در فاز نهایی تا اواخر فصل پاییز با 336 باب اتاق پذیرای میهمانان و گردشگران هتل مینو قزوین گرامی خواهد بود. از نظر موقعیت جغرافیایی هتل بین المللی کیش در مجاورت اسکله تفریحی، مراکز خرید و تفریحات دریایی قرار دارد.

آگهی رایگان...
ما را در سایت آگهی رایگان دنبال می کنید

برچسب : هتل مینو قزیون,قزوین,مینو,هتل, نویسنده : آگهی رایگان jarchiagah بازدید : 100 تاريخ : جمعه 20 مهر 1397 ساعت: 10:43